مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 13:102023-11-11فرهنگي

نمایشگری بازیگران کودکِ «چلمن خان» در کنار بازیگران حرفه ای


این نمایش ویژه کودک محسوب می شود و کودکان در صحنه در کنار بازیگران حرفه ای اثر، نمایشگری می کنند که تأثیرگذاری بیشتری بر این شیوه از لحاظ جنبه های روانی خصوصاً کودکان و نوجوان تماشاگر خواهد داشت.

- نمایشگری بازیگران کودکِ چلمن خان در کنار بازیگران حرفه ای ایسنا/اصفهان کارگردان نمایش چلمن خان گفت: این نمایش ویژه کودک محسوب می شود و کودکان در صحنه در کنار بازیگران حرفه ای اثر، نمایشگری می کنند که تأثیرگذاری بیشتری بر این شیوه از لحاظ جنبه های روانی خصوصاً کودکان و نوجوان تماشاگر خواهد داشت.

امیرشیخ جبلی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در جهان امروز تئاتر کودک و نوجوان به عنوان یک جریان خلاقانه هنری می تواند در کنار جریان های دیگر آموزشی و تربیتی باشد و با توجه به شدت تأثیرگذاری این پدیده، شخصیت و موجودیت کودک پذیرفته شده است.

کشورهای پیشرفته دنیا شکلی ساختاری به این پدیده داده اند تا بتوانند در مسیر اهداف تربیتی و انسانی از آن بهره بگیرند.

پذیرش تئاتر خصوصاً تئاتر کودک و نوجوان با توجه به نقش تأثیرگذار آن بر تقویت جنبه های خلاقانه و اجتماعی کودک از اهمیت بالایی برخوردار است.

او با بیان اینکه در تولید تئاتر چلمن خان و حتی دیگر آثار تولیدشده در مقام طراح و کارگردان ، همیشه به جنبه تعلیمی و پرورشی آن توجه بسیار داشته و در ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگری بازیگران کودکِ «چلمن خان» در کنار بازیگران حرفه ای

نمایشگری بازیگران کودکِ «چلمن خان» در کنار بازیگران حرفه ای