مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 16:002023-11-05ورزشي

نقطه ضعف بزرگ استقلال؛ نکونام و چالش اعتماد به زیر 23 ساله ها!


آنچه از دیدگاه سرمربی آبی ها در فصل جدید مغفول مانده، اعتماد به بازیکنان جوان در ترکیب تیمش بوده؛ هر چند که نکونام سعی کرده تا در تمرینات، به بازیکنان آکادمی استقلال فرصت حضور بدهد اما فعلاً خبری از جوان گرایی در ترکیب آبی ها نیست.

- نقطه ضعف بزرگ استقلال؛ نکونام و چالش اعتماد به زیر 23 ساله ها! آنچه از دیدگاه سرمربی آبی ها در فصل جدید مغفول مانده، اعتماد به بازیکنان جوان در ترکیب تیمش بوده؛ هر چند که نکونام سعی کرده تا در تمرینات، به بازیکنان آکادمی استقلال فرصت حضور بدهد اما فعلاً خبری از جوان گرایی در ترکیب آبی ها نیست.

یکی از اتفاقات مهم درباره تیمِ نکونام در فصل جدید، عدم استفاده از بازیکن زیر 23 سال در ترکیب استقلال است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفوتبال 360، استقلال در لیگ بیست وسوم با هدایت جواد نکونام کار خود را دنبال می کند و آبی پوشان پایتخت در 8 بازی ابتدایی شان توانسته اند 19 امتیاز کسب کنند و صدرنشین جدول فصل جدید لیگ برتر هستند.

یکی از نکات ویژه فهرست آبی ها در فصل جدید، اعتماد نکونام به بازیکنان باتجربه بوده و جواد نکونام ترجیح داده تا در هفته های ابتدایی از بازیکنانی استفاده کند که در فصل گذشته هم عضو ثابت ترکیب استقلال بوده اند و از تجربه بالایی برای حضور در جمع آبی پوشان پایتخت برخوردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقطه ضعف بزرگ استقلال؛ نکونام و چالش اعتماد به زیر 23 ساله ها!

نقطه ضعف بزرگ استقلال؛ نکونام و چالش اعتماد به زیر 23 ساله ها!