مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 17:052023-11-18سياسي

استانداردسازی سیستم گرمایش و سرمایش 1000 کلاس درس در استان کرمان


مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان گفت: در یک سال اخیر سیستم سرمایشی و گرمایشی 1000 کلاس درس در سطح استان کرمان استانداردسازی شده که بیش از 10 درصد از کل عملکرد کشور را شامل می شود.

- ایسنا/کرمان مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان گفت: در یک سال اخیر سیستم سرمایشی و گرمایشی 1000 کلاس درس در سطح استان کرمان استانداردسازی شده که بیش از 10 درصد از کل عملکرد کشور را شامل می شود.

رضا هدایتی 27 آبان ماه در ارتباط ویدئو کنفرانس با مراسم افتتاح استانداردسازی سامانه گرمایشی 9500 کلاس درس در کشور اظهار کرد: با استانداردسازی سیستم های گرمایشی 1000 کلاس درس، استان کرمان 10 درصد از این سامانه را به خود اختصاص داده است.

وی گفت: یکی از اهداف سازمان نوسازی مدارس کشور، استانداردسازی سامانه گرمایشی و سرمایشی مدارس است.

هدایتی ادامه داد: در یک سال اخیر سیستم سرمایشی و گرمایشی 1000 کلاس درس در سطح استان کرمان استانداردسازی شده که بیش از 10 درصد از کل عملکرد کشور را شامل می شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان بیان کرد: تقریبا 60 درصد از اجرای این سامانه ها در مناطق جنوب و محروم استان رخ داده و در تمام نقاط استان از سیستم استاندارد به روز و با کیفت عالی استفاده شده و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید ملی، تجهیزات این سامانه ها همه از تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداردسازی سیستم گرمایش و سرمایش 1000 کلاس درس در استان کرمان

استانداردسازی سیستم گرمایش و سرمایش 1000 کلاس درس در استان کرمان