مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 17:002023-11-19سياسي

اجرای 210 برنامه توسط سپاه عشایرفارس


فرمانده سپاه ناحیه عشایر استان فارس گفت: برنامه های هفته بسیج 1402 بیش از 30 عنوان برنامه شاخص و 210 برنامه کلی در حوزه ها و پایگاه های عشایر فارس اجرا خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ سید محمد شکوهی فرمانده سپاه ناحیه عشایر استان فارس در نشست خبری با خبرنگاران گفت: بسیج عشایر در طول سال دوهفته به عنوان بسیج دارد لذا در برنامه های هفته بسیج 1402 حدود 30 عنوان برنامه شاخص و 210 برنامه کلی در حوزه ها و پایگاه ها اجرا خواهد شد.

وی به برنامه شاخص اشاره کرد و گفت: گروه های راهیان نور، اردوهای پیشرفت برای دانش آموزان استان که با هماهنگی مراکز علمی، پزشکی و صنعتی بازدید به عمل می آورند و ضمن تشریح دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی خود نیز مبلغ خواهند بود.

اجرای برنامه سراسری خدمت رسانی به جامعه عشایری در محورهای فرمانده سپاه ناحیه عشایر استان فارس افزود: مختلف در شهرستان سروستان و منطقه ای از میان جنگل فسا که منطقه قشلاقی عشایر می باشد اجرا خواهد شد.

سرهنگ شکوهی به ارسال وسایل آموزشی، کمک آموزشی، مدارس عشایری به ارزش 15 میلیارد تومان اشاره کرد و گفت: تعداد 115 پک به همراه میز، تخته و وسایل آموزشی برای مدارس عشایری ارسال خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 210 برنامه توسط سپاه عشایرفارس

اجرای 210 برنامه توسط سپاه عشایرفارس