مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 10:102023-11-20سياسي

انتشار اولین مجله گروه شیمی دانشگاه قم در حوزه مواد و انرژی


سردبیر مجله تحقیق در پیشرفت شیمی و مواد گفت: اولین مجله گروه شیمی دانشگاه قم در حوزه ی مواد و انرژی منتشر شد.

- ایسنا/قم سردبیر مجله تحقیق در پیشرفت شیمی و مواد گفت: اولین مجله گروه شیمی دانشگاه قم در حوزه ی مواد و انرژی منتشر شد.

دکتر علی احسانی در گفت وگو با ایسنا، عنوان کرد: با توجه به موقعیت ممتاز استان قم در سرمایه گذاری و توسعه در حوزه صنایع شیمیایی و انرژی و وجود دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دو دانشکده علوم پایه و فنی - مهندسی در حوزه مواد و انرژی، ایجاد مجله ای در این حوزه ضروری به نظر می رسید.

وی افزود: در این راستا با هدف انعکاس پژوهش های انجام شده در مرز دانش و دستاوردهای مشترک دانشگاه و صنعت، مجله پیشرفت ها در تحقیقات انرژی و مواد در دانشگاه قم بعد از مجوز وزارت فرهنگ به زبان انگلیسی ایجاد شد.

عضو هیئت علمی دانشگاه قم تصریح کرد: خوشبختانه بعد از اخذ مجوز و مشخص شدن هیئت تحریریه، فرآیند پذیرش مقاله و داوری علمی از اول امسال شروع و اولین شماره مجله در مهر امسال کامل شد که مقالات چاپ شده در سایت مجله قابل مشاهده است، شماره دوم این مجله، یعنی شماره پاییز نیز درحال دریافت مقاله و فرآیند ارزیابی است.

وی بیان کرد: در انتخاب هیئت تحریریه سعی بر استفاده از پژوهشگران گرایش های مختلف مرتبط با حوزه مواد و انرژی از کشورهای مختل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار اولین مجله گروه شیمی دانشگاه قم در حوزه مواد و انرژی

انتشار اولین مجله گروه شیمی دانشگاه قم در حوزه مواد و انرژی