مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 16:352023-10-27اقتصادي

زوج های نابارور چه خدماتی از تأمین اجتماعی دریافت می کنند؟


سازمان تأمین اجتماعی به منظور ارائه بهتر خدمات به زوج های نابارور، بسته خدماتی درمانی برای این زوج ها در نظر گرفته است تا بخشی از هزینه های درمانی از جیب بیماران کاسته و با دریافت بهترین خدمات بتوانند نسبت به درمان و در نهایت فرزندآوری به عنوان یکی از .

- سازمان تأمین اجتماعی به منظور ارائه بهتر خدمات به زوج های نابارور، بسته خدماتی درمانی برای این زوج ها در نظر گرفته است تا بخشی از هزینه های درمانی از جیب بیماران کاسته و با دریافت بهترین خدمات بتوانند نسبت به درمان و در نهایت فرزندآوری به عنوان یکی از اهداف قانون جوانی جمعیت عمل کنند.

قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از آبان 1400 از سوی رییس جمهور به دستگاه های اجرایی ابلاغ شد و در راستای اجرای این قانون، سازمان تأمین اجتماعی با جامعه آماری بیش از 46 میلیون نفری به این حوزه ورود کرده است و اکنون سه هزار زوج نابارور از خدمات این نهاد بیمه ای بهره مند هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ اکنون از جامعه 15 میلیون و 300 هزار نفری بیمه شدگان اصلی حدود 23 درصد با جمعیت سه میلیون و 500 هزار نفر و از چهار میلیون و 200 هزار مستمری بگیر تحت پوشش حدود 840 هزار نفر معادل 21 درصد این گروه ها را زنان تشکیل می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زوج های نابارور چه خدماتی از تأمین اجتماعی دریافت می کنند؟

زوج های نابارور چه خدماتی از تأمین اجتماعی دریافت می کنند؟