مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 14:402023-11-10سياسي

دستورالعمل کنترل بیماری های طیور منتشر شد


سرپرست دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های طیور، عسل و کرم ابریشم اقدامات بهداشتی لازم در واحدهای پرورشی طیور و مراکز وابسته برای کنترل بیماری ها را اعلام کرد.

- سرپرست دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های طیور، عسل و کرم ابریشم اقدامات بهداشتی لازم در واحدهای پرورشی طیور و مراکز وابسته برای کنترل بیماری ها را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن نامه سرپرست دفتر بهداشت و بیماری های طیور سازمان دامپزشکی کشور به مدیران کل دامپزشکی استان های سراسر کشور آمده است: با عنایت به شرایط خاص و تغییرات جوی فصل، رعایت ضوابط پیشگیری از وقوع اپیدمی ها و همچنین لزوم اصلاح ساختار بهداشتی واحدهای پرورش طیور و تقویت معیارهای امنیت زیستی در واحدهای پرورش طیور و مراکز وابسته، خواهشمند است ترتیبی اتخاذ شود تا موارد زیر در استان با حساسیت پیگیری و اجرا شود.

1- ممیزی دقیق و جدی واحدهای مولد طیور و بوقلمون و تخمگذار تجاری بر اساس ضوابط اعلام شده و الزام به رفع هرگونه نقایص موجود در این واحدها 2- بررسی فرایند بی خطرسازی کود مرغی در واحدهای پرورش طیور و لزوم حمل و نقل آن پس از فرآوری و بی خطرسازی آن 3-تشدید نظارت بهداشتی بر کشتارگاه های طیور بویژه نظارت بر اجرای عملیات ضد عفونی کامل و موثر خودروهای ورودی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل کنترل بیماری های طیور منتشر شد

دستورالعمل کنترل بیماری های طیور منتشر شد