مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 22:252023-11-12اقتصادي

سمنان کمترین تورم کشور را تجربه کرد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: سمنان در ماه های گذشته توانست جایگاه برتر ازلحاظ کمترین میزان تورم را در کشور به خود اختصاص دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا صادقی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان عصر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان سمنان در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری سمنان اظهار کرد: لازم است تا گزارش اقدامات انجام گرفته برای تنظیم بازار شهرستان سمنان و آخرین وضع روزبازار در شهر سمنان در جلسه آتی توسط فرماندار سمنان ارائه شود.

وی افزود: به منظور تأمین و ذخیره سازی کالاها و اقلام اساسی موردنیاز مردم شامل گوشت مرغ، گوشت قرمز، شکر، روغن، برنج و میوه برای ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز از هم اکنون تدابیر لازم در دستور کار قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: مردم توقع دارند تا نظارت بر بازار و اقدامات نظارتی و بازرسی از حوزه بازار در زمینه قیمت ها، ارائه اقلام و کالاهای اساسی و میوه بیش از پیش تقویت شود و تشکیل کمیسیون نظارت بر اصناف یکی دیگر از اقداماتی است که باید در دستور کار باشد.

صادقی عنوان کرد: در استان سمنان با کمبود مرغ مواجه نیستیم و به کارگیری سامانه رهتاب ویژه رصد تولید و توزیع تخم مرغ امری حائز اهمیت است و باید به صورت جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان کمترین تورم کشور را تجربه کرد

سمنان کمترین تورم کشور را تجربه کرد