مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 09:152023-11-17سياسي

بیمه ها پوشش کاملتری روی خدمات دندانپزشکی داشته باشند


استاد دانشگاه دندانپزشکی خراسان رضوی گفت:سیاستگذاری وزارتخانه باید تصحیح شود در جهت اینکه بیمه ها پوشش کاملتری روی خدمات دندانپزشکی داشته باشند که مردم از عهده هزینه های آن بربیایند.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاد دانشگاه دندانپزشکی خراسان رضوی گفت:سیاستگذاری وزارتخانه باید تصحیح شود در جهت اینکه بیمه ها پوشش کاملتری روی خدمات دندانپزشکی داشته باشند که مردم از عهده هزینه های آن بربیایند.

سید مصطفی ابطحی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فعالیت گروه جهادی قرارگاه الکفیل و در خصوص شرکت در این اردوی جهادی اظهارکرد: در گروه جهادی ما هدف این است که هر کسی به نوبه خود بتواند برای مردمی که بضاعت مالی کمی دارند و نمی توانند درمان های پرهزینه را انجام دهند قدمی بردارد، با این نیت کار در این گروه جهادی را شروع کردیم.

وی بیان کرد: سیاستگذاری وزارتخانه باید تصحیح شود در جهت اینکه بیمه ها پوشش کامل تری روی خدمات دندانپزشکی داشته باشند که مردم از عهده هزینه های آن بربیایند و وقتی بیمه کمک کند مسلما مردم می توانند درمان کامل تری انجام دهند.

ابطحی گفت: حدود 20 سال است که در گروه های جهادی شرکت می کنم به دلیل عشق و علاقه ای که وجود دارد، هم اکنون برای بار اول به مردم بیرجند خدمت رسانی می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه ها پوشش کاملتری روی خدمات دندانپزشکی داشته باشند

بیمه ها پوشش کاملتری روی خدمات دندانپزشکی داشته باشند