مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 15:452023-11-08اجتماعي

ساخت هتل در کدام شهرها ممنوع شد؟


پدیده اُورتوریسم (حضور بیش از حد گردشگران) علاوه بر ایحاد شرایط نامناسب برای مردم محلی باعث آلودگی و آسیب به مقاصد و مکان های دیدنی شده و چندین کشور و شهر در حال اجرای تدابیری علیه این موضوع هستند.

- پدیده اُورتوریسم (حضور بیش از حد گردشگران) علاوه بر ایحاد شرایط نامناسب برای مردم محلی باعث آلودگی و آسیب به مقاصد و مکان های دیدنی شده و چندین کشور و شهر در حال اجرای تدابیری علیه این موضوع هستند.

گردشگری بیش از حد در بسیاری از نقاط جهان به یک چالش تبدیل و موجب شده است مردم محلی با اثرات منفی گردشگری انبوه دست و پنجه نرم کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از تراولر، پدیده اُورتوریسم (حضور بیش از حد گردشگران) علاوه بر ایحاد شرایط نامناسب برای مردم محلی باعث آلودگی و آسیب به مقاصد و مکان های دیدنی شده و چندین کشور و شهر در حال اجرای تدابیری علیه این موضوع هستند.

جدیدترین شهری که برای گردشگری پایدار قدم بر می دارد، سن سباستین اسپانیاست که قصد دارد ساخت هتل های جدید و اقامتگاهای مسافران را ممنوع کند.

این مقررات برای ترویج استراتژی گردشگری پایدارتر از اوایل سال آینده اجرایی می شود.

سن سباستین که در سال 2016 به عنوان پایتخت فرهنگی اروپا تعیین شد و توسط بیش از 100 راهنمای سفر و رسانه در سراسر جهان برای سفر پیشنهاد شده است، به خاطر فرهنگ باستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت هتل در کدام شهرها ممنوع شد؟

ساخت هتل در کدام شهرها ممنوع شد؟