مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 15:352023-11-03ورزشي

مازندران میزبان بزرگترین رویداد ورزشی سازمان تامین اجتماعی


مدیرکل تامین اجتماعی استان مازندران با اعلام خبر میزبانی مازندران جهت برگزاری هفدهمین دوره المپیاد فوتسال کارکنان سازمان تامین اجتماعی، گفت: - ایسنا/مازندران مدیرکل تامین اجتماعی استان مازندران با اعلام خبر میزبانی مازندران جهت برگزاری هفدهمین دوره المپیاد فوتسال کارکنان سازمان تامین اجتماعی، گفت: این دوره از مسابقات با حضور ورزشکاران فوتسالیست همکار از استان های سراسر کشور در شهرستان بابلسر برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی مازندران، حسن فلاح در خصوص اهداف میزبانی هفدهمین دوره المپیاد فوتسال همکاران مرد سازمان تامین اجتماعی، گفت: این دوره از مسابقات با اهدافی شامل تعمیم و گسترش فعالیت های ورزشی، ارتقای سلامت جسمی و روحی همکاران سازمان و ایجاد شور و نشاط با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور در شهرستان بابلسر برگزار می شود.

وی افزود: با هماهنگی های صورت گرفته تمام تدابیر لازم اندیشیده شده است تا امکانات لازم برای میزبانی شایسته استان مازندران از بزرگترین رویداد فرهنگی ورزشی سازمان تامین اجتماعی فراهم باشد.

فلاح با اشاره به زمانبندی این مسابقات، افزود: ورزشکاران و شرکت کنندگان روز جمعه مورخ 12 آبان ماه وارد محل اسکان خود در بابلسر شدند و مراسم افتتاحیه این دوره از رقابت ها 13 آبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران میزبان بزرگترین رویداد ورزشی سازمان تامین اجتماعی

مازندران میزبان بزرگترین رویداد ورزشی سازمان تامین اجتماعی