مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 12:102023-10-23اقتصادي

کشاورزان منتظر اعلام قیمت های خرید تضمینی!


مشخص شدن قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی از جمله گندم و اعلام آن به صورت رسمی از جمله مواردی است که باید هر چه زودتر تعیین تکلیف شود، زیرا کشاورزان انتظار دارند با توجه به آغاز سال زراعی جدید بدانند قرار است دولت محصولاتشان را با چه قیمتی خریداری کند.

- مشخص شدن قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی از جمله گندم و اعلام آن به صورت رسمی از جمله مواردی است که باید هر چه زودتر تعیین تکلیف شود، زیرا کشاورزان انتظار دارند با توجه به آغاز سال زراعی جدید بدانند قرار است دولت محصولاتشان را با چه قیمتی خریداری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس قانون شورای قیمت گذاری و اتخاذ سیاست های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی قیمت محصولات کشاورزی باید حداقل یک هفته پس از تعیین توسط وزیر جهادکشاورزی اعلام شود.

همچنین طبق قانون خرید تضمینی باید قیمت محصولات اساسی قبل از آغاز سال زراعی جدید یعنی اول مهر ابلاغ شود.

با وجود این قوانین اما یک ماه از آغاز سال زراعی جدید می گذرد و هنوز قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی از جمله گندم به صورت رسمی اعلام نشده است.

عطاالله هاشمی در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به چرایی اعلام نشدن قیمت خرید تضمینی گندم برای سال زراعی 1402-1403 به صورت رسمی گفت: قیمت خرید تضمینی گندم در شورای قیمت گذاری 19 هزار و 500 تومان تعیین و مصوب شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان منتظر اعلام قیمت های خرید تضمینی!

کشاورزان منتظر اعلام قیمت های خرید تضمینی!