مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 18:452023-10-28سياسي

معرفی شخصیت های برجسته و مشاهیر استان در هفته مازندران


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران بر معرفی شخصیت های برجسته در استان به عنوان مشاهیر و مفاخر در کنار معرفی آثار تاریخی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، قاسم عزیززاده گرجی امروز در جلسه بزرگداشت هفته مازندران، ضمن ابراز تنفر و محکومیت از اقدام وحشیانه رژیم غاصب صهیونستی و اعلام حمایت از حرکت مقاومت از مردم مظلوم غزه، اظهار کرد: باتوجه به اینکه سالروز تشکیل حکومت شیعی در جهان نخستین بار در مازندران را داریم، این مناسبت مورد توجه مسؤولان به ویژه نماینده ولی فقیه در مازندران است.

وی هفته مازندران را بهانه ای برای شناسایی ظرفیت های استان دانست و خواستار توجه و نگاه مثبت فرمانداران به این جلسه شد و گفت:  تا نگاهمان تغییر نکند هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.

عزیززاده گرجی خاطرنشان کرد: لازم است اقدام شاخصی به ویژه توسط شهرستان ها طراحی شود، بسیاری از برنامه ها به جای اینکه هویت ساز باشد هویت سوز است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران اعلام کرد: اقدامات و فعالیت ها باید با نگاه به هدف گذاری روز مازندران و ایجاد حس غیرت در وجود نوجوانان و کودکان ما باشد، در کنار آن تدوین برنامه های موثر ضرورت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی شخصیت های برجسته و مشاهیر استان در هفته مازندران

معرفی شخصیت های برجسته و مشاهیر استان در هفته مازندران