مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 09:252023-11-17سياسي

44 ساختمان ناایمن اصفهان به مرز اخطار رسیدند


معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت:از 430 ساختمان ناایمن شناسایی شده در شهر اصفهان 44 ساختمان به مرحله هشدار و اخطار رسیده اند.

- به گرارش تابناک ، وحید مهدویان روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: صاحبان این ساختمان ها پس از سه مرحله اخطار و بی توجهی، به مراجع قضایی معرفی می شوند.

وی خاطرنشان کرد: سال 95 کارگروه ایمنی ساختمان مشتمل بر اداره کل راه و شهرسازی، نظام مهندسی و آتش نشانی تشکیل شد تا ساختمان های ناایمن شهر اصفهان شناسایی شوند که عملیات ارزیابی و تشخیص آن طبق مصوبات کشوری بر عهده اداره کل راه و شهرسازی بود.

مهدویان افزود: تقریبا تمام ساختمان های ناایمن در اصفهان شناسایی شدند اما در سال 1401 نیز ارزیایی مجددی با محوریت معاونت شهرسازی و معماری شهرداری انجام گرفت که در پی آن 430 ساختمان شناسایی و پایش شدند.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در مکاتبه با اداره کل راه و شهرسازی، اولویت رسیدگی به این موضوع به ساختمان های عمومی و اداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: در حال حاضر 44 ساختمان در مرحله نخست بعنوان ساختمان های ناایمن شهر اصفهان شناسایی و در سامانه ثبت شده اند.

وی تصریح کرد: خرداد سال جاری به مقام مسوول راه و شهرسازی این موضوع اعلام شد که در نهایت شهرداری در سه مرحله به صاحبان این سازه ها اخطار می دهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

44 ساختمان ناایمن اصفهان به مرز اخطار رسیدند

44 ساختمان ناایمن اصفهان به مرز اخطار رسیدند