مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 09:152023-11-19اقتصادي

گردشگری بهبهان اعتبار گرفت


80 میلیارد ریال اعتبار برای تامین زیرساخت های گردشگری شهرستان بهبهان در نظر گرفته شده است.

- ایسنا/خوزستان سرپرست میراث فرهنگی بهبهان گفت: 80 میلیارد ریال اعتبار برای تامین زیرساخت های گردشگری شهرستان بهبهان در نظر گرفته شده است.

علی حداد با اشاره به قلعه مدرسه خیرآباد و روستای هدف گردشگری خاییز،اظهار کرد: بناهای تاریخی که کاربری نداشته باشند، به مرور زمان تخریب می شوند و از این رو نباید پس از مرمت، بدون کاربری رها شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، او تاکید کرد: سرمایه گذاران بخش خصوصی با تعیین تکلیف تملک بناهای تاریخی، می توانند زمینه جذب مشارکت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان را فراهم کنند و در راستای توسعه صنعت گردشگردی و ایجاد اشتغال در شهرستان گام بردارند.

او با اشاره به این که 80 میلیارد ریال اعتبار برای تامین زیرساخت های گردشگری شهرستان بهبهان درنظر گرفته شده است، گفت: منطقه خاییز و بنای تاریخی قلعه مدرسه، توان گردشگری بالایی دارند که با مشارکت سایر دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی، شاهد رشد گردشگری بهبهان خواهیم بود.

حداد با بیان این که چراغ های بنای تاریخی قلعه مدرسه پس از چندین سال خاموشی توسط اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بهبهان روشن شد افزود: این بنا به بخش خصوصی واگذار شده است که در حفظ ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری بهبهان اعتبار گرفت

گردشگری بهبهان اعتبار گرفت