مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 09:402023-11-20اجتماعي

توزیع شیر رایگان در 3 هزار و 404 مدرسه کرمانشاه به زودی آغاز می شود


معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: شیر رایگان 2 نوبت در هفته در 3 هزار و 404 مدرسه استان با جمعیتی بالغ بر 200 هزار نفر توزیع خواهد شد.

- فردین یاوری، معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص توزیع شیر رایگان در مدارس استان، اظهار کرد: امنیت غذایی تأثیر بسیار مهم و بسزایی بر سلامت جسمی و ذهنی کودکان به خصوص دانش آموزان و نونهالانی که در زمینه رشد هستند.

وی ادامه داد: هر چقدر ارزش و اهمیت بیشتری برای رشد کودکان لحاظ شود قطعا در آینده به عنوان یک سرمایه گذاری درست و منطقی از آن بهره خواهیم برد.

  معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بعد از یک وقفه 6 ساله در توزیع شیر رایگان بین دانش آموزان؛ امسال به دستور رییس جمهور توزیع شیر رایگان بین دانش آموزان ابتدایی مدارس دولتی(شهری و روستایی) کشور آغاز شد.

وی با اشاره به تفاوت توزیع شیر امسال با سنوات گذشته، اضافه کرد: در سنوات گذشته بحث واگذاری و قراداد شیر با شرکت های تولیدکننده به شکل مناقصه برگزار می شد و هر شرکتی که قیمت کمتری پیشنهاد می داد؛ برنده مناقصه می شد و توزیع واگذار می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع شیر رایگان در 3 هزار و 404 مدرسه کرمانشاه به زودی آغاز می شود

توزیع شیر رایگان در 3 هزار و 404 مدرسه کرمانشاه به زودی آغاز می شود