مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 15:152023-11-08اقتصادي

ابراز نگرانی از نرخ بالای عمل زایمان سزارین در ایران بالاتر از متوسط جهانی


دبیر قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی تبریز از نرخ بالای عمل زایمان سزارین در کشور از متوسط جهانی ابراز نگرانی کرد و گفت: عمل زایمان سزارین در کشور ما از میانگین جهانی بالاتر است وباید با مداخله و اتخاذ تصمیمات مناسب به سمت عمل طبیعی پیش برویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حسین حقایی دبیر قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی تبریزظهر امروز در مراسم افتتاحیه همایش نقش کلاس های آمادگی برای زایمان در افزایش زایمان طبیعی که در معاونت بهداشت دانشگاه برگزار شد، به تغییرات جمعیتی در جهان و کشور اشاره کرد و  اظهار کرد با توجه به تغبیرات جمعیتی در جهان و به تبع آن در کشور، سیاست هایی از سال 1400 در خصوص حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اتخاذ شده است.

 وی بر اساس شواهد علمی جوانی جمعیت و افزایش باروری را ضروری عنوان کرد و ادامه داد: افزایش باروری در خانواده های بی فرزند و  تک فرزند در راستای جلوگیری از کاهش و سالمندی جمعیت باید ضروری است.

 حقایی از نرخ بالای عمل زایمان سزارین در کشور از متوسط جهانی ابراز نگرانی کرد و ادامه داد: عمل زایمان سزارین در کشور ما از میانگین جهانی بالاتر است وباید با مداخله و اتخاذ تصمیمات مناسب به سمت عمل طبیعی پیش برویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز نگرانی از نرخ بالای عمل زایمان سزارین در ایران بالاتر از متوسط جهانی

ابراز نگرانی از نرخ بالای عمل زایمان سزارین در ایران بالاتر از متوسط جهانی