مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 14:072023-11-03سياسي

امام جمعه کرج: «مرگ بر آمریکا» یک خط مشی است نه شعار!


مرگ برآمریکا فقط شعار نیست بلکه یک خط مشی است که این شعار اقتدار ماست و اگر این شعار را از ما بگیرند نفوذ بین المللی خود را از دست می دهیم چراکه با این شعار پیوند استراتژیک با سایر کشورها پیدا کرده ایم و جبهه بزرگی به وجود آمده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، آیت الله محمدمهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج، در خطبه های نماز جمعه کرج، گفت: مردم ایران پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند و دشمنان اسلام در راهپیمایی یوم الله 13 آبان از فرزندان ایران اسلامی سیلی محکم دریافت خواهند کرد.

وی افزود: حرف دانش آموزان و مردم به رهبر معظم انقلاب همین شعارهایی است که داده می شود و بیان می کنند که اگر ایشان اذن دهند طوفان برپا می شود .

امام جمعه کرج با اشاره به مناسبت های تاریخی13 آبان از جمله تبعید حضرت امام (ره) و تسخیر لانه جاسوسی ادامه داد: بیش از 40 سال است که بین ایران و آمریکا و اسراییل غاصب تقابل جدی به دلیل نفوذ قدرت و عمق راهبردی ایران اسلامی وجود دارد.

حسینی همدانی افزود: اگرچه دشمنان با ترفندهای جدید وارد عرصه می شوند و از طرف دیگر با خط فکری فاسد و خائن که در داخل کشور سم پاشی و سیاه نمایی دارد، مواجه هستیم اما جبهه انقلاب دائم در جهت روشنگری و تبیین فعال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرج: «مرگ بر آمریکا» یک خط مشی است نه شعار!

امام جمعه کرج: «مرگ بر آمریکا» یک خط مشی است نه شعار!