مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 08:402023-11-19بين الملل

تل آویو جان می خواهد نه زمین


یگان های نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در نیمه شمالی نوار غزه که نیمی از این منطقه به حساب می آید مستقر شده اند اما کشتار مردم از طریق بمباران هوایی در این منطقه همچنان ادامه دارد.

- یگان های نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در نیمه شمالی نوار غزه که نیمی از این منطقه به حساب می آید مستقر شده اند اما کشتار مردم از طریق بمباران هوایی در این منطقه همچنان ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فلسطینی شهاب جنگنده های رژیم صهیونیستی بعدازظهر دیروز (شنبه) مدرسه الفاخوره در اردوگاه جبالیا را بمباران کردند.

براساس اطلاعات اولیه، بیش از 200 نفر در این حمله به شهادت رسیده اند.

تل آویو پس از استقرار زمینی در شمال غزه باید بهانه کمتری برای بمباران سنگین مناطق مسکونی می داشت اما تداوم این اقدام نشان می دهد توسعه جنایت مستقل از دیگر موضوعات، یکی از اهداف اصلی صهیونیست ها در غزه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرهیختگان نوشت: مدرسه فاخوره وابسته به آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک است که یکی از نهادهای تحت مدیریت سازمان ملل به شمار می رود.

ساکنان نوار غزه در طول جنگ به ساختمان های متعلق به سازمان های بین المللی یا دولت های خارجی پناهنده می شوند زیرا معتقدند تل آویو تحت فشارهای این سازمان ها و دولت ها جرات کمتری برای تهاجم به این تاسیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تل آویو جان می خواهد نه زمین

تل آویو جان می خواهد نه زمین