مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 16:352023-11-20بين الملل

«اَبی»؛ دختر مسیحی که اخبار غزه مسلمانش کرد!


«اَبی» زن جوان مسیحی آمریکایی با دیدن فیلم های مردم غزه درباره دین و ایمان قوی آنها کنجکاو می شود، بنابراین برای شناخت اسلام، سراغ مطالعه قرآن می رود و مدتی بعد اعلام می کند مسلمان شده است.

- اَبی زن جوان مسیحی آمریکایی با دیدن فیلم های مردم غزه درباره دین و ایمان قوی آنها کنجکاو می شود، بنابراین برای شناخت اسلام، سراغ مطالعه قرآن می رود و مدتی بعد اعلام می کند مسلمان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری مهر، اَبی زن جوان مسیحی آمریکایی با دیدن فیلم های مردم غزه درباره دین و ایمان قوی آنها کنجکاو می شود، بنابراین برای شناخت اسلام، سراغ مطالعه قرآن می رود و مدتی بعد اعلام می کند مسلمان شده است.

اَبی یک دختر مسیحی است که با دیدن ویدئوهای اخیر مردم فلسطین، ذهنش درگیر این سوال می شود: این مردم چه دین و ایمان قوی دارند؟ برای پاسخ به این سوال سراغ کدام می رویم؟ کارشناسان؟ متخصصان؟ گزارش های بی شمار و اخبار روزانه؟ مستندات تاریخی؟ ممکن است هر کدام از اینها، پاسخ های درخوری برای این سوال داشته باشند، اما اَبی زمانی که می فهمد مردم فلسطین مسلمان هستند برای پیدا کردن جوابش، سراغ قرآن می رود.

بیش از یک ماه است که فضای مجازی از ویدئوهای تکان دهنده غزه پر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اَبی»؛ دختر مسیحی که اخبار غزه مسلمانش کرد!

«اَبی»؛ دختر مسیحی که اخبار غزه مسلمانش کرد!