مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 15:352023-10-27سياسي

امام جمعه موقت بوشهر: رسانه ها باید مظلومیت و اقتدار فلسطین را باهم منعکس کنند


رسانه ها باید به هر دو صحنه مظلومیت و اقتدار فلسطین توجه کنند؛ صحنه های اقتدار جبهه مقاومت فلسطین باید بیشتر نشان داده تا امیدآفرینی در جامعه فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی امام جمعه موقت بوشهر، در خطبه های نمازجمعه این هفته بوشهر اظهار داشت: رژیم غاصب که دارای شدیرترین ابزارهای جاسوسی و پیشرفته ترین ابزار جاسوسی روی این موانع سخت، دیوارهای بلند، حسگرهای عجیب و غریب است جبهه مقاومت حماس فلسطین از همه اینها عبور می کند و در شهرک های اشغالی وارد می شوند و چنان ضربه محکم است که تاکنون رژیم غاصب صهیونیستی نتوانسته ابتکارعمل در دست بگیرد.

  وی حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی غزه را کور دانست و افزود: این حملات رژیم غاصب اسراییل هدفمند نیست بلکه برای به رخ کشیدن قدرت خودش چنین جنایت در غزه رقم می زند، ابتکار عمل دست جبهه مقاومت فلسطین و مبارزان غزه و نشان از اقتدار رزمندگان فلسطینی است.

این مقام مسؤول ادامه داد: فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی از درون آغاز شد و به سبب از هم پاشیدگی رژیم غاصب، امروز صحنه گردانی اصلی آمریکای جنایتکار است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر بیان کرد: ان شاءالله به زودی این رژیم منحوس صهیونیستی و غاصب و دولت جنایتکار آمریکا هم نابود می شود، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت بوشهر: رسانه ها باید مظلومیت و اقتدار فلسطین را باهم منعکس کنند

امام جمعه موقت بوشهر: رسانه ها باید مظلومیت و اقتدار فلسطین را باهم منعکس کنند