مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 11:352023-11-12دانش

راه اندازی رشته پزشکی دانشگاه آزاد بیرجند در حال پیگیری است


استقرار و راه اندازی رشته پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند با استفاده از ظرفیت های موجود در حال پیگیری است.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: استقرار و راه اندازی رشته پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند با استفاده از ظرفیت های موجود در حال پیگیری است.

جواد قناعت در نشست اعضای کمیته راه اندازی رشته پزشکی عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی، اظهارکرد: خراسان جنوبی استانی فرهیخته، علمی و با فرهنگ غنی است اما در برخی زیرساخت های آموزشی با چالش هایی مواجه هستیم که باید رفع شود.

به نقل از روابط عمومی استانداری،وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند به حوزه پزشکی ورود کرده است افزود: موافقت اصولی رشته پزشکی دانشگاه آزاد در خرداد 1401 اخذ شد اما باید زیرساخت ها، نیروی انسانی مورد نیاز، تجهیزات و امکانات لازم فراهم شود.

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه پزشکی جای آزمون و خطا نیست گفت: راه اندازی رشته پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به فضای نخبگانی بیرجند این ظرفیت را دارد و در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه فضای همدلی بین دانشگاه های دولتی، آزاد اسلامی، علوم پزشکی و بیمارستان ها وجود دارد ادامه داد: تجهیزات بیمارستانی استان کامل است و می توانیم برای راه اندازی رشته پزشکی در دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی رشته پزشکی دانشگاه آزاد بیرجند در حال پیگیری است

راه اندازی رشته پزشکی دانشگاه آزاد بیرجند در حال پیگیری است