مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 17:102023-10-25بين الملل

شکست رژیم صهیونیستی در جنگ روایت ها


به گفته بحران پژوهان در شرایط فشار روانی و تنگنای زمانی معمولاً راه حل های اشتباهی به ذهن تصمیم گیران خطور می کند که به فاجعه های بزرگ منجر می شود.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - کیهان نوشت: وب سایت روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارانوت که پرتیراژترین روزنامه رژیم صهیونیستی است در حالی که غزه زیر بمباران شدید جنگنده های رژیم صهیونیستی قرار دارد و خانه ای نمانده که بر سر اهلش ویران نشود و کودکی در غزه نمانده که زیر این بمباران ها شهید یا مجروح نشده باشد خبری را در باره عملیات نجات یک بچه جوجه تیغی در باغ وحش رامات گان سافاری که در شهرکی به همین اسم در شمال تل آویو قرار دارد؛ منتشر کرده است.

در بخشی از این خبر به نقل از دامپزشک این باغ وحش آمده است: وقتی جوجه تیغی را بررسی کردیم، از دیدن حلقه پلاستیکی ضخیم (شبیه حلقه های موجود در بطری ها) که دور گردنش پیچیده شده بود، شوکه شدیم.

علی رغم شدت جراحات وارده این حلقه پلاستیکی با دقت برداشته شد و سپس زخم جوجه تیغی تمیز و ضد عفونی شد.

خوشبختانه حلقه بر ساختارهای حیاتی گردن جوجه تیغی تاثیر نگذاشته بود و این بچه جوجه تیغی اکنون تحت مراقبت های همه جانبه از جمله تسکین درد، آنتی بیوتیک ها و مایعات است و در یک گرمخانه آزمایشگاهی با سطوح گرمایش و رطوبت کنترل شده بستری است و کارکنان بر وضعیت آن نظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست رژیم صهیونیستی در جنگ روایت ها

شکست رژیم صهیونیستی در جنگ روایت ها