موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 14:402023-11-11سياسي

امپراتوری رسانه ای غرب به دنبال چپاول ایران است


استاندار همدان با بیان اینکه رویداد جام رسانه ای امید یک حرکت تحولی محسوب می شود گفت: ورود بسیج به حوزه اطلاع رسانی منشا خیر و برکت است چراکه امروز امپراتوری رسانه ای غرب به دنبال چپاول ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر امروز در رویداد جام رسانه ای امید با بیان اینکه این رویداد رسانه ای یک حرکت تحولی محسوب می شود اظهار کرد: بسیج در هر مکان و موقعیتی که قرار می گیرد منشا خیر و برکت است.

وی با بیان اینکه ورود بسیج به حوزه اطلاع رسانی منشا خیر و برکت است افزود: امروز امپراتوری رسانه ای غرب و استکبار جهانی برای چپاول و غارت دیگر کشورها حرکت می کنند به طوری که جای شهید و قاتل و روز و شب را عوض می کنند.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی کشور را از وابستگی صد درصدی در همه زمینه ها به سمت عدم وابستگی به خارج و وابستگی به نیروی جوان داخلی سوق داده است ادامه داد: باید این اقدامات ارج نهاده و تبیین شود.

وی خاطرنشان کرد: دشمن در تلاش است بگوید نظام مبتنی بر دین نمی تواند کارآمد و موفق باشد، اما رسانه ها و روابط عمومی ها باید در تقابل با تلاش دشمن حرکت و دستاوردهای نظام را تبیین کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امپراتوری رسانه ای غرب به دنبال چپاول ایران است

امپراتوری رسانه ای غرب به دنبال چپاول ایران است