مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 08:052023-11-04اقتصادي

بالغ بر 80 درصد اراضی خلیل آباد ملی و مرتعی است


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خلیل آباد گفت: شهرستان خلیل آباد 150 هزار هکتار وسعت دارد که بالغ بر 80 درصد آن ملی و مرتعی است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خلیل آباد گفت: شهرستان خلیل آباد 150 هزار هکتار وسعت دارد که بالغ بر 80 درصد آن ملی و مرتعی است.

حمید ترابی در گفت و گو با ایسنا توسعه ارتباطات مردمی را وظیفه ذاتی منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خلیل آباد دانست و خاطرنشان کرد: توسعه ارتباطات مردمی با هدف جلب و جذب مشارکت مردم اعم از شهری و روستایی برای حفاظت و حراست و توسعه منابع طبیعی تجدید شونده وظیفه ذاتی منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خلیل آباد است.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه فرهنگ منابع طبیعی باید به معارف عمومی تبدیل شود، افزود: تمامی افراد در سطوح مختلف جامعه باید تلاش کنند تا فرهنگ منابع طبیعی به معارف عمومی تبدیل شود و در این راستا حفاظت از منابع طبیعی با فرهنگ سازی در جامعه میسر خواهد شد.

ترابی با تأکید بر فرهنگ سازی حفظ، احیا و توسعه منابع طبیعی، بیان کرد: حفاظت از منابع طبیعی باید با اشاعه فرهنگ بهره برداری اصولی در راستای توسعه پایدار نهادینه شود که در این خصوص ارتباطات مردمی می تواند نقش مهمی در ترویج فرهنگ حفظ و حراست از عرصه های ملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالغ بر 80 درصد اراضی خلیل آباد ملی و مرتعی است

بالغ بر 80 درصد اراضی خلیل آباد ملی و مرتعی است