مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 11:002023-10-28اقتصادي

آماده سازی و آسفالت ریزی خیابان های شهرک صنعتی 2 اردبیل ادامه دارد


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از پیشرفت فیزیکی بسیار مناسب زیرسازی و آسفالت چند خیابان شهرک صنعتی اردبیل2 با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از پیشرفت فیزیکی بسیار مناسب زیرسازی و آسفالت چند خیابان شهرک صنعتی اردبیل2 با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال خبر داد.

به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل، هاشم علایی در جریان بازدید از پروژه های در دست اجرای شهرک صنعتی اردبیل2 اظهار داشت: با توجه به فرسودگی و مستهلک شدن برخی از خیابان های شهرک صنعتی اردبیل2، پروژه آماده سازی و آسفالت 7 خیابان این شهرک صنعتی با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال از محل منابع داخلی و عمرانی آغاز شده است که این اعتبارات علی رغم محدودیت های شدید مالی، از سوی دولت برای بهسازی معابر و خیابان های این شهرک صنعتی تخصیص یافته است.

علایی افزود: در حال حاضر، زیرسازی و آسفالت این خیابان ها از پیشرفت فیزیکی بسیار مناسبی برخوردار است که امیدواریم این پروژه هرچه سریعتر تکمیل و در اختیار صنعتگران و واحدهای تولیدی قرار داده شود.

وی شهرک صنعتی اردبیل2 را مهمترین و بزرگترین شهرک صنعتی استان برشمرد و افزود: شهرک صنعتی اردبیل2 با مساحت بیش از 700 هکتار به عنوان قطب تولید و صنع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی و آسفالت ریزی خیابان های شهرک صنعتی 2 اردبیل ادامه دارد

آماده سازی و آسفالت ریزی خیابان های شهرک صنعتی 2 اردبیل ادامه دارد