مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 20:202023-10-24ورزشي

شهرداری فردیس صاحب خانه می شود!


شهردار فردیس با بیان اینکه آبان ماه ساختمان ستاد مرکز شهرداری فردیس افتتاح می شود، گفت: با بهره برداری از این پروژه سرانه اداری مدیریت شهری فردیس دو برابر می شود و این مجموعه از ساختمان های استیجاری رهایی پیدا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، محمدرضا احمدی نژاد، شهردار فردیس، در آیین افتتاح ساختمان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری فردیس که روز سه شنبه برگزار شد، ضمن تبریک میلاد امام حسن عسکری(ع)، اظهار کرد: امروز علاوه بر افتتاح این ساختمان، آیین کلنگ زنی ساختمان آموزش آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری و گرمخانه آقایان را خواهیم داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه بیست و هشتم آبان ماه ساختمان ستاد مرکز شهرداری فردیس به طور رسمی افتتاح می شود، عنوان کرد: با بهره برداری از این پروژه سرانه اداری مدیریت شهری فردیس دو برابر می شود و این مجموعه از ساختمان های استیجاری رهایی پیدا می کند.

احمدی نژاد عنوان کرد: عملیات اجرایی پروژه های متعددی از جمله بازگشایی خیابان شهید اسمی غربی و جاده تندرستی آن، بهسازی بلوار شهدا حدفاصل فلکه چهارم و پنجم، اصلاح هندسی سه راه مپنا، بوستان وحدت، ریل متروکه و.

تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری فردیس صاحب خانه می شود!

شهرداری فردیس صاحب خانه می شود!