مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 14:352023-11-21اقتصادي

معرفی 158 خبازی متخلف نهاوندی به تعزیرات


سرپرست جهادکشاورزی شهرستان نهاوند گفت: از ابتدای سال تاکنون 592 مورد بازرسی از نانوایی های نهاوند انجام شده که از این میزان، 158 پرونده تخلف شامل گران فروشی و کم فروشی به منظور اعمال قانون به تعزیرات معرفی شده است.

- ایسنا/همدان سرپرست جهادکشاورزی شهرستان نهاوند گفت: از ابتدای سال تاکنون 592 مورد بازرسی از نانوایی های نهاوند انجام شده که از این میزان، 158 پرونده تخلف شامل گران فروشی و کم فروشی به منظور اعمال قانون به تعزیرات معرفی شده است.

توکل آبشناس با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرستان نهاوند، اظهارکرد: از ابتدای سال تاکنون به منظور تنظیم بازار، 28 تن مرغ منجمد، 110 تن برنج هومالی و هندی و 5.

5 تن گوشت قرمز توزیع شده است.

وی با بیان اینکه این میزان اقلام اساسی در بازار توسط مباشران منتخب توزیع شده است، افزود: در آبان امسال 34 مورد بازرسی و نظارت بر روند توزیع و عرضه اقلام اساسی صورت گرفته که از این میزان، 10 مورد تخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی شهرستان نهاوند، آبشناس یادآور شد: عمده تخلفات معرفی شده به تعزیرات عدم رعایت قیمت مصوب و عدم درج قیمت روی کالا بوده است.

وی با تأکید بر اینکه در طرح یک ماه شمیم از نیمه شهریور تا نیمه مهر امسال نیز 134 بازرسی در سطح شهرستان انجام و 26 پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 158 خبازی متخلف نهاوندی به تعزیرات

معرفی 158 خبازی متخلف نهاوندی به تعزیرات