مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 06:052023-11-03سياسي

یوم الله 13 آبان امسال یک مراسم چندمنظوره است


یوم الله 13 آبان امسال، یک مراسم چندمنظوره است که هم با اعلام تنفر از عملکرد گذشته و کنونی آمریکا، به خصوص فلسطین و غزه و هم زمینه ای برای فعال تر کردن کشورهای اسلامی و جهان غرب در متوقف کردن رژیم صهیونیستی و یاری رساندن به مردم غزه است.

- صادقعلی رنجبر استاد دانشگاه مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس درباره یوم الله 13 آبان، اظهار کرد: یوم الله 13 آبان، ویترین مناسبت های انقلابی و تعیین کننده ای است که هر کدام به تنهایی منشاء خیزش های بزرگ اجتماعی هستند.

وی افزود: جمع بندی نهایی از مناسبت های این یوم الله بزرگ، نام گذاری روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که مرکز ثقل همه فتنه های معاصر و امروز است.

رنجبر در پاسخ به این سؤال که فلسفه گرامیداشت این یوم الله چیست؟ گفت: قطعا ملت ما و مخصوصا نسل های نو به شدت نیازمند آگاهی از ابعاد آشکار و پنهان این مناسبت ها و نیز یادآوری مناسبتی تاریخی است که بر ملت ما گذشته و این سبب می شود که ملت ما هرگز از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شود.

این استاد دانشگاه به سؤال مربوط به نقش آمریکا در حوادث 13 آبان اینگونه پاسخ داد: آمریکا در خصوص ایران اسلامی از زمان استقرار محمدرضا شاه و به خصوص از ایام منجر به کودتای 28 مرداد 1332، دارای استراتژی روشنی که از ابتدا تا امروز بر آن اصرار داشته و پیگیر بوده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یوم الله 13 آبان امسال یک مراسم چندمنظوره است

یوم الله 13 آبان امسال یک مراسم چندمنظوره است