مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 12:002023-10-29بين الملل

درخواست ژاپن برای کمک رسانی فوری به غزه


وزیر خارجه ژاپن خواستار فراهم آوردن فوری شرایط برای ارسال کمک های انساندوستانه به مردم غزه و رفع هرچه سریع تر تنش ها بین حماس و تل آویو شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یوکو کامیکاوا وزیر امور خارجه ژاپن امروز (یکشنبه) در جریان یک کنفرانس خبری پس از نشست وزرای خارجه گروه هفت (G7) در اوساکا خواستار تضمین شرایط برای ارسال کمک های انساندوستانه به غزه و آزادی فوری اسرا شد.

بنا بر گزارش خبرگزاری روسی ریانووستی ، وزیر خارجه ژاپن تصریح کرد: ما با نگرانی، تحولات و اوضاع را دنبال می کنیم.

ژاپن به سه اصل پایبند است: آزادی سریع اسرا، حل و فصل سریع اوضاع و فراهم آوردن هرچه سریع تر شرایط برای انجام عملیات انساندوستانه .

همزمان با حملات شدید رژیم صهیونیستی به شمال نوار غزه، رسانه های فلسطینی بامداد یکشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند که رژیم موقت صهیونیستی با استفاده از بمب های فسفری در حال بمباران شمال نوار غزه است.

منابع بیمارستانی فلسطینی خبر دادند که با تداوم حملات جنایتکارانه رژیم موقت صهیونیستی به نوار غزه، شمار شهدا به بیش از 8 هزار نفر، که بیشتر آنها زن و کودک هستند، افزایش یافته است.

از طرف دیگر، خبرگزاری رویترز به نقل از یک منبع آگاه گزارش کرد، حتی در شرایط فعلی که رژیم صهیونیستی حملات علیه مواضع فلسطینیان در غزه را تشدید کرده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست ژاپن برای کمک رسانی فوری به غزه

درخواست ژاپن برای کمک رسانی فوری به غزه