مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 15:102023-11-12سياسي

عمارت امیرکبیر قزوین مدت 10 سال به حوزه هنری سپرده می شود


اتفاقات و برنامه های خوبی در عمارت امیرکبیر توسط حوزه هنری در حال انجام است که به جهت اهمیت کادرسازی و تداوم مسیر تربیت نیروهای هنرمند جوان و بسترسازی برای سرمایه گذاری های بیشتر این عمارت به مدت 10 سال به حوزه هنری سپرده می شود.

- ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: اتفاقات و برنامه های خوبی در عمارت امیرکبیر توسط حوزه هنری در حال انجام است که به جهت اهمیت کادرسازی و تداوم مسیر تربیت نیروهای هنرمند جوان و بسترسازی برای سرمایه گذاری های بیشتر این عمارت به مدت 10 سال به حوزه هنری سپرده می شود.

محمدمهدی اعلایی روز یکشنبه 21 آبان در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قزوین، اظهار کرد: مشکلات و مسائل پروژه مرکز ترومای شهید رجایی باید هرچه سریعتر برطرف و این پروژه باید تا پایان سال راه اندازی شود، در حال حاضر هم شاهد روند خوبی در اجرای این پروژه هستیم که باید این روند سرعت بیشتری به خود بگیرد.

وی افزود: مجموعه مدیریتی استان با تمام توان پیگیر راه اندازی و اجرای پروژه بیمارستان 700 تختخوابی است و اعتبارات فاز نخست این پروژه تخصیص پیدا خواهد کرد، البته بخشی از منابع لازم برای اجرای این پروژه هم باید از محل مولدسازی دارایی ها تأمین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمارت امیرکبیر قزوین مدت 10 سال به حوزه هنری سپرده می شود

عمارت امیرکبیر قزوین مدت 10 سال به حوزه هنری سپرده می شود