مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 09:002023-11-09اقتصادي

احیای یک کارخانه بزرگ کردستان در گیرودار بروکراسی بانک ها


یکی از بزرگترین کارخانه های تولیدی کردستان که به دلیل بدعهدی بانک ها در پرداخت تسهیلات فاز توسعه و سرمایه در گردش تعطیل شده بود، اگرچه مصوبه استانی و ملی کارگروه رفع موانع تولید دارد اما بازهم در بروکراسی اداری و سلیقه ای بانک های عامل گیر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سال های 83 و 84 بعد از ماه ها تلاش برای ایجاد زیرساخت ها بالاخره نخستین کارخانه صنعتی تولید بستنی در کردستان افتتاح کردم کاری که از یک مغازه کوچک تولید و فروش بستی سنتی شروع شده بود در سال 91 به واحد بزرگی با تولید انواع بستنی ها تبدیل شد، تولیدات این کارخانه به شهرهای مختلف کشور و حتی بیرون مرزها به شهرهای اشرف، کربلا، بغداد و اقلیم کردستان صادر می شد.

به خاطر تولیدات خوب و میلیون ها دلار صادرات، از سوی سازمان صمت و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان واحد تولیدی برتر و کارآفرین نمونه چندین بار مورد تقدیر و تشویق قرار گرفتیم.

نهایتا در پی سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کردستان و توجه ویژه ایشان به بخش صنعت و ایجاد اشتغال پایدار در استان کردستان، طرح توسعه این واحد به شرط پرداخت 70 میلیارد تومان از سوی بنیاد برکت و تسهیلات بانکی در دو فاز شامل توسعه واحد تولید بستنی و ایجاد اولین گاوداری شیری صنعتی بزرگ در استان کردستان کلید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای یک کارخانه بزرگ کردستان در گیرودار بروکراسی بانک ها

احیای یک کارخانه بزرگ کردستان در گیرودار بروکراسی بانک ها