مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 13:452023-11-02سياسي

دریا باید برای قاچاقچیان سوخت جهنم شود


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان گفت: با کمک برادران مرزبانی، دریا باید برای قاچاقچیان سوخت به جهنم تبدیل شود.

- ایسنا/هرمزگان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان گفت: با کمک برادران مرزبانی، دریا باید برای قاچاقچیان سوخت به جهنم تبدیل شود.

عارف اکبری صبح امروز (یازدهم آبان ماه) در آیین تودیع و معارفه دادستان بندرعباس که در سالن اجتماعات حوزه علمیه خواهران هرمزگان برگزار شد، ضمن بیان تسلیت شهادت خونبار کودکان و زنان فلسطینی، اظهار کرد: دادستانی بندرعباس آمادگی کامل برای اجرای دستورالعمل ها و بخشنامه های صادره از مرکز کشور و دستگاه های بالا دستی را دارد.

وی، قانونمندی و برخورد جدی با قانون گریزی را اولویت مهم خود در دادستانی بندرعباس دانست و عنوان کرد: تامین امنیت پایدار اقتصادی، امنیت پایدار اجتماعی و امنیت پایدار فرهنگی مرهون قانون مندی است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان بیان کرد: در نقطه مقابل قانونمندی که باعث تامین امنیت در سطوح مختلف جامعه می شود، قانون گریزی است که ناهنجاری های اقتصادی و فرهنگی در جامعه می کند.

اکبری، با ذکر این نکته که مسئولان هرمزگان باید تمکین به قانون و پرهیز از قانون گریزی را در اولویت رفتاری خود قرار دهند، مطرح کرد: قاچاق سوخت در حال حاضر علاوه بر اینکه سرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریا باید برای قاچاقچیان سوخت جهنم شود

دریا باید برای قاچاقچیان سوخت جهنم شود