مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 11:102023-10-27فرهنگي

جشنواره سراسری تئاتر خیابانی تبریزیم گشایش یافت


ششمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی تبریزیم با حضور گروه های تئاتر خیابانی از 10 استان کشور در محل پارک فرهنگی تاریخی ائل گلی شهر تبریز گشایش یافت.

- ایسنا/آذربایجان شرقی ششمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی تبریزیم با حضور گروه های تئاتر خیابانی از 10 استان کشور در محل پارک فرهنگی تاریخی ائل گلی شهر تبریز گشایش یافت.

یونس فاتح، فرماندار تبریز روز جمعه در این مراسم با خیر مقدم گویی به میهمانان هنرمند 10 استان در این دوره از جشنواره تئاتر سراسری تبریزیم، اظهار کرد: تبریز 700 سال قبل در زمینه توریسم درمانی فعال بود و جراح و پزشک از دانشگاه ربع رشیدی این شهر به کشورهای مختلف صادر می شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان این که تبریز توانسته در دوره های مختلف تاریخ با شخصیت های برجسته نقش ایفا کند، افزود: ما باید به مردم خدمت کنیم و پشت میز نشستن و صحبت کردن، دردی را دوا نمی کند زیرا آیندگان ما را قضاوت خواهند کرد.

حجت الاسلام سید کاظم زعفرانچیلر، عضو شورای شهر تبریز نیز در ادامه اظهار کرد: اگر بخواهیم از تئاتر صحبت کنیم باید تفاوت بین فرش دستبافت و ماشینی را مثال بزنیم.

اکنون فیلم هایی را می بینیم که با دستگاه های آنچنانی ساخته می شوند ولی تئاتر در صحنه ای اجرا می شود که بازیگر آن می تواند به صورت زنده و ملموس و از نزدیک و نفس به نفس با مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره سراسری تئاتر خیابانی تبریزیم گشایش یافت

جشنواره سراسری تئاتر خیابانی تبریزیم گشایش یافت