مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 12:302023-10-26پزشكي

جزییات پوشش بیمه برای دندان پزشکی


طبق پیشنهادی که به شورای عالی بیمه داده ایم بتوانیم تمام خدمات دندان پزشکی به جز ایمپلنت و ارتودنسی را تحت پوشش بیمه ببریم که این اتفاق مثبت برای اولین بار است که رخ می دهد و اگر با این طرح موافقت شود و با همکاری سازمان برنامه منابع آن تامین شود آمادگی .

- طبق پیشنهادی که به شورای عالی بیمه داده ایم بتوانیم تمام خدمات دندان پزشکی به جز ایمپلنت و ارتودنسی را تحت پوشش بیمه ببریم که این اتفاق مثبت برای اولین بار است که رخ می دهد و اگر با این طرح موافقت شود و با همکاری سازمان برنامه منابع آن تامین شود آمادگی داریم خدمات سلامت دهان و دندان را افزایش دهیم تا مشکل بهداشت دهان و دندان هم برطرف شود.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران جزییات بیمه روانشناسی و دندانپزشکی را تشریح کرد و گفت: پیش از این خدمات دندان پزشکی در بیمه های پایه جایگاه چندانی نداشتند به همین دلیل از دو سال قبل تلاش کردیم تا درصد هزینه بیشتری را پوشش دهیم و در عین حال تعداد قراردادهای خود با موسسات دندان پزشکی را نیز افزایش دهیم.

محمدمهدی ناصحی گفت: درحال حاضر نیز درنظر داریم طبق پیشنهادی که به شورای عالی بیمه داده ایم بتوانیم تمام خدمات دندان پزشکی به جز ایمپلنت و ارتودنسی را تحت پوشش بیمه ببریم که این اتفاق مثبت برای اولین بار است که رخ می دهد و اگر با این طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پوشش بیمه برای دندان پزشکی

جزییات پوشش بیمه برای دندان پزشکی