مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 22:402023-11-19ورزشي

فردا پایان ریاست داورزنی؛ والیبال تشنه اجرای قانون


فارغ از بازنشستگی محمدرضا داورزن، موضوع کارمند بودن او در وزارت ورزش و جوانان نیز مطرح است که حتی احتمال سرپرستی موقت وی را نیز بر فرض تعهد به عدم نام نویسی در انتخابات به صفر می رساند.

- فردا دوشنبه دوره چهارساله ریاست محمدرضا داورزن ملقب به داورزنی! رییس فدراسیون والیبال به اتمام می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ همزمان با پایان دوره قدرت قدیمی ترین رییس فدراسیون مستقر در ورزش ایران، اعتبار مجوز ادامه خدمت او بعنوان یک بازنشسته که از سوی دولت برای جلوگیری از ورود ضربه مدیریتی به والیبال ایران صادر شده بود، منقضی می شود و تا این لحظه هم تمدید نشده است.

این عدم تمدید مجوز، معنا و پیام مشخصی دارد؛ اینکه وزارت ورزش و دولت دیگر حاضر به اعطای امتیاز ویژه به رییس ناکام و شکست خورده والیبال نیست و نتایج انتخابی المپیک و لیگ ملت ها همه را قانع کرده که دوره داورزن در راس فدراسیون محبوب ایرانی ها به اتمام رسیده است.

نداشتن مجوز جدید همچنین شامل نایب رییس اول و نایب رییس بانوان داورزن که هر دو بازنشسته هستند هم می شود و امضای اسناد مالی و تعهد آور برای آنان خلاف قوانین داخلی است.

معرفی چهره تازه برای تصدی سرپرستی این فدراسیون مهم و فراهم نمودن شرایط برگزاری مجمع انتخاباتی و پیش از آن برگزاری انتخابات کمیسیون های ورزشکاران ، مربیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا پایان ریاست داورزنی؛ والیبال تشنه اجرای قانون

فردا پایان ریاست داورزنی؛ والیبال تشنه اجرای قانون