مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 07:352023-11-08سياسي

کوهساری: مسلماً سرزمین قدس شریف به دست صاحبان اصلی آن می افتد


نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مسلماً سرزمین قدس شریف به دست صاحبان اصلی آن می افتد، گفت: قطعاً حضور سران کشورهای غاصب و کمک کننده به رژیم صهیونیستی کمکی به این رژیم نمی کند و ان شاءالله شاهد پیروزی مردم فلسطین در سرزمین های قدس شریف باشیم.

- نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مسلماً سرزمین قدس شریف به دست صاحبان اصلی آن می افتد، گفت: قطعاً حضور سران کشورهای غاصب و کمک کننده به رژیم صهیونیستی کمکی به این رژیم نمی کند و ان شاءالله شاهد پیروزی مردم فلسطین در سرزمین های قدس شریف باشیم.

غلام علی کوهساری در گفت وگو با ایسنا ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: همانطور که رهبر انقلاب اسلامی طی هفته های گذشته تاکید کردند، رژیم آمریکا در جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین شریک جرم است و اگر حمایت های آمریکا نبود، تا به حال این رژیم منحوس از روی کره زمین محو شده بود.

وی با ابراز امیدواری نسبت به محو و ساقط شدن رژیم صهیونیستی از روی زمین، تاکید کرد: با توجه به وعده قطعی خداوند درباره برداشته شدن شر فاسدان از زمین و پیروزی مستضعفان، امیدواریم سرزمین قدس شریف به دست صاحبان اصلی آن یعنی مردم خوب و عزیز فلسطین برسد؛ مسلماً این اتفاق خواهد افتاد؛ اگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوهساری: مسلماً سرزمین قدس شریف به دست صاحبان اصلی آن می افتد

کوهساری: مسلماً سرزمین قدس شریف به دست صاحبان اصلی آن می افتد