مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 16:252023-11-05سياسي

کتابی که خالص سازان باید بخوانند!


خالص سازان البته نه تنها مهاجرت را خطری برای کشور نمی دانند بلکه با انسداد سازی عملا به تشویق کوچ سرمایه های انسانی مشغول اند (عبارت مشهورِ «اگه ناراحتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ حسین انتظامی فعال فرهنگی نوشت: دکتر صالحی امیری وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی اگرچه یک مدیر اجرایی پرسابقه است اما جنبه علمی-دانشگاهی خود را هرگز رها نکرده است و حتی به تعبیری با آن شناخته می شود.

ده ها پژوهش راهبردی یا کاربردی ارزشمند توسط خود او یا زیر نظر او انجام گرفته که کتاب حاضر (رساله دکتری خانم زهرا خدایی به علاوه اضافاتی از دکتر صالحی امیری) یکی از آنها به شمار می آید.

حضور چنین چهره هایی به عنوان استاد راهنما یا استاد مشاور در پایان نامه های دانشگاهی، خروجی ها را واقعی تر و کاربردی تر می کند چرا که آنان علاوه بر دانش، روش شناسی و تربیت پژوهشی دارای تجربه اجرایی هم هستند و نظام مسائل کشور و همچنین اولویت ها و محدودیت ها را بخوبی می شناسند و پژوهش هایی که زیر نظر آنان انجام می گیرد از معضل رایج رساله ها (انتزاعی بودن و جنبه رفع تکلیفی داشتن برای استاد و دانشجو) رنج نمی برند.

روش این پژوهش، فراتحلیل است.

بدان معنا که 92 پژوهش انجام شده با موضوع مهاجرت نخبگان علمی که در بازه 98-1380 در قالب پایان نامه یا مقاله پژوهشی صورت گرفته بازخوانی شده و با تفس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابی که خالص سازان باید بخوانند!

کتابی که خالص سازان باید بخوانند!