مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 19:402023-11-05پزشكي

آماده باش اورژانس ها در پی آلودگی هوا در اهواز


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به آماده باش اورژانس ها در پی آلودگی هوا گفت: اورژانس های بیمارستان ها به ویژه سانتر کودکان یعنی بیمارستان ابوذر اهواز از ماه های قبل در آماده باش کامل قرار دارد و بیمارستان های گلستان، - طالقانی، سینا و علامه کرمی نیز پشتیبان این بیمارستان شده اند.

دکتر میثم معزی در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی خوزستان که امروز (14 آبان ماه) برگزار شد، با اشاره به بحران تنفسی در خوزستان اظهار کرد: در مواقع وقوع هر حادثه ای که موجب شود نیاز به خدمات بهداشتی و درمانی بیش از منابع موجود شود، وارد بحران شده ایم و این می طلبد که اقدامات اساسی و فوق العاده ای در همه نهادها انجام شود تا عوارض ناشی از این بحران ها مدیریت شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: از دو هفته آخر شهریورماه افزایش میزان مراجعه کنندگان با مشکلات تنفسی به بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز آغاز شده و با توجه به تغییر فصل، بازگشایی مدارس و پیک آنفلوآنزا روند آن صعودی بوده است.

با اقدامات انجام شده، از دو هفته اخیر روند ثابت با شیب ملایم نزولی داشته ایم.

مراجعه 25 هزار کودک با مشکلات تنفسی به بیمارستان ها در پاییز پارسال معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به روند مراجعه افراد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش اورژانس ها در پی آلودگی هوا در اهواز

آماده باش اورژانس ها در پی آلودگی هوا در اهواز