مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 10:402023-10-25اقتصادي

بی تدبیری وزارت جهاد کشاورزی، صدای وزارت صمت را در آورد!


هرگونه اقدام که منجر به عدم تامین به موقع مواد اولیه مورد نیاز صنعت گردد منجر به ایجاد بحران در کشور خواهد گردید و اقدامات صورت گرفته توسط وزارت کشاورزی باید در راستای رشد و توسعه صنایع و نه صرفا در حمایت از شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران باشد.

- ؛ این روزها، وزارت جهاد کشاورزی اقدامات و تصمیماتی می گیرد که آثار منفی آن بر تولید و اقتصاد کشور قابل تامل و بررسی اسست.

به عنوان نمونه، یکی از مهم ترین مسائلی که در گزارش های متعدد نیز به آن پرداخته شده، عدم تعیین تکلیف قیمت خرید تضمینی گندم از کشاورزان در سال آینده است.

به بیان دیگر، طبق قانون می بایست حداکثر تا پایان تیرماه، خیال گندم کاران از بابت نرخ خرید گندم از سوی دولت راحت می شد تا این قشر زحمت کش برای تولید در سال زراعی جدید برنامه ریزی انجام می دادند.

اما در کمال تعجب، یک هفته مانده به شروع سال زراعی جدید (هفته پایانی شهریورماه 1402) خبری مبنی بر تعیین قیمت خرید تضمینی گندم رسانه ای شد و همگان از نرخ 19500 تومان برای خرید گندم خبر دادند؛ اما یک روز بعد وزارت جهاد کشاورزی که تا به آن روز، قانون مربوطه را در زمان تعیین شده اجرا نکرده بود، اعلام کرد نرخ رسمی را این وزارتخانه اعلام خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی تدبیری وزارت جهاد کشاورزی، صدای وزارت صمت را در آورد!

بی تدبیری وزارت جهاد کشاورزی، صدای وزارت صمت را در آورد!