مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 01:152023-11-09بين الملل

نشست سازمان همکاری های اسلامی به فلسطین کمک نکند دامنه درگیری ها گسترش می یابد


اگر نشست اضطراری سازمان همکاری های اسلامی در عربستان منجر به کمک به ملت فلسطین و نجات آنها نشود، دامنه درگیری ها در منطقه افزایش می یابد.

- رییس جمهوری گفت: اگر نشست اضطراری سازمان همکاری های اسلامی در عربستان منجر به کمک به ملت فلسطین و نجات آنها نشود، دامنه درگیری ها در منطقه افزایش می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدابراهیم رییسی در حاشیه شانزدهمین اجلاس سازمان همکاری اقتصادی اکو در دیدار رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه با بیان اینکه مسئله فلسطین و جنایات هولناک رژیم غاصب صهیونیستی در غزه مهمترین دغدغه امروز جهان اسلام و بلکه جامعه بشری است، تاکید کرد: بر ضرورت فشار همه جانبه جهان اسلام بر رژیم جنایتکار صهیونیستی، قطع روابط سیاسی و اقتصادی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونسیتی را به عنوان اقدامی موثر و بازدارنده در توقف جنایات صهیونیست ها علیه مردم مظلوم فلسطین خواستار شد.

رییسی با بیان اینکه قتل عام فلسطینیان بی دفاع و سکوت مرگبار سازمان ها و نهادهای بین المللی و مدعیان حقوق بشر را مایه تاسف است، تاکید کرد: اکنون همه کشورهای اسلامی از جمله ایران، ترکیه و مصر در معرض امتحانی الهی قرار دارند تا با اقدامات به موقع خود با این جنایت بی سابقه مقابله کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست سازمان همکاری های اسلامی به فلسطین کمک نکند دامنه درگیری ها گسترش می یابد

نشست سازمان همکاری های اسلامی به فلسطین کمک نکند دامنه درگیری ها گسترش می یابد