مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 12:452023-11-14بين الملل

درخواست صلیب سرخ جهانی برای حمایت از بیماران و مجروحان در غزه


کمیته بین المللی صلیب سرخ با اظهار آمادگی برای ایفای نقش خود به عنوان یک واسطه بی طرف و حمایت از تخلیه مراکز درمانی در غزه، خواستار توافق طرفین برای انجام این کار شد.

- کمیته بین المللی صلیب سرخ با اظهار آمادگی برای ایفای نقش خود به عنوان یک واسطه بی طرف و حمایت از تخلیه مراکز درمانی در غزه، خواستار توافق طرفین برای انجام این کار شد.

کمیته بین المللی صلیب سرخ ضمن اعلام ادامه فعالیت های خود در غزه، گفت که تیم های این سازمان در غزه از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

 این سازمان با تایید نگرانی و اضطراب عمیق از اوضاع غزه گفت که این سازمان شرایط را تحت نظر دارد.

 در مورد تخلیه غیرنظامیان از شمال غزه نیز این سازمان با ابراز نگرانی نسبت به شرایط نامطمئن و ناامن این جابجایی گفت: تخلیه باید ایمن باشد و مردم نباید در هنگام تلاش برای فرار بیشتر در معرض خطر قرار گیرند.

 صلیب سرخ جهانی همچنین ابراز کرد که ظرفیت لجستیکی و ضمانت های امنیتی لازم برای تسهیل تخلیه را ندارد، اما از هیچ تلاشی برای تأثیرگذاری بر کسانی که مسئول حفاظت از غیرنظامیان و کسانی که جا می مانند دریغ نخواهد کرد.

  به گفته صلیب سرخ جهانی، غزه امروز صحنه درگیری های شدید است و تخلیه یک بیمارستان (جابجا کردن تخت های بیمارستانی، بیماران، داروها و سیستم های حیاتی حمایت از زندگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست صلیب سرخ جهانی برای حمایت از بیماران و مجروحان در غزه

درخواست صلیب سرخ جهانی برای حمایت از بیماران و مجروحان در غزه