مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 10:102023-10-25حوادث

تصادف در جاده خوی- جلفا یک فوتی و 14 مصدوم برجای گذاشت


فرمانده انتظامی شهرستان خوی از وقوع تصادف رانندگی بین یک دستگاه خودرو سمند و مینی بوس با یک فوتی و 4 مصدوم در مسیر خوی -جلفا ، خبر داد.

- تصادف در جاده "خوی- جلفا" یک فوتی و 14 مصدوم برجای گذاشت ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده انتظامی شهرستان خوی از وقوع تصادف رانندگی بین یک دستگاه خودرو سمند و مینی بوس با یک فوتی و 4 مصدوم در مسیر "خوی -جلفا"، خبر داد.

سرهنگ کیومرث پاکدل با اعلام این خبر گفت: شب گذشته یک دستگاه سمند دارای محموله قاچاق با سرعت زیاد قصد عبور از ایستگاه بازرسی ایواوغلی را داشته است.

وی افزود: به علت سرعت زیاد و انحراف به چپ خودروی سمند، با یک دستگاه مینی بوس در محور خوی- جلفا برخورد که متاسفانه راننده آن به دلیل شدت جراحات وارده فوت و 4 نفر از سرنشینان مینی بوس نیز زخمی که توسط عوامل امدادی و انتظامی به مراکز درمانی سریعا منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خوی در ادامه تصریح کرد: در بازرسی از خودروی سمند، محموله البسه به صورت قاچاق و فاقد هر گونه مجوز قانونی کشف و ضبط شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ پاکدل اظهار کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی و مخل امنیت عمومی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن 197 پلیس آماده دریافت نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف در جاده خوی- جلفا یک فوتی و 14 مصدوم برجای گذاشت

تصادف در جاده خوی- جلفا یک فوتی و 14 مصدوم برجای گذاشت