مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 10:302023-11-02پزشكي

شاه کلید مبارزه با سرطان/ مدیریت سرطان های زنانه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد رییس زاده، در یازدهمین کنگره بین المللی انجمن علمی سرطان های زنان ایران، گفت: متخصصان این حوزه باید با هماهنگی اداره سرطان وزارت بهداشت، - رییس کل سازمان نظام پزشکی ایران، شاه کلید اصلی مبارزه با سرطان را در پیش آگاهی از این بیماری دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد رییس زاده، در یازدهمین کنگره بین المللی انجمن علمی سرطان های زنان ایران، گفت: متخصصان این حوزه باید با هماهنگی اداره سرطان وزارت بهداشت، جهت گیری کلی و آینده سرطان های زنانه کشور را ترسیم و برای آن برنامه ریزی و مدیریت کنند.

وی با عنوان این مطلب که رصد تحولات مدیریتی سرطان های زنان و آینده این بیماری ها بسیار مهم است، افزود: شاه کلید اصلی مبارزه با سرطان، پیش آگاهی است که با افزایش سطح سواد سلامت جامعه، می توان در مرحله پیش آگاهی اقدامات مؤثر انجام داد.

رییس زاده ادامه داد: اقدام دیگر، استفاده از هوش مصنوعی و فناوری های جدید است که می توانند در ارزیابی خطر هر فرد به صورت شخصی شده و نیز کاهش خطر در هر فرد به متخصصان کمک کنند و شاید کلید مبارزه با سرطان ها در آینده باشد.

وی افزود: بعد از این مراحل هم به مرحله غربالگری و درمان و توانبخشی می رسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاه کلید مبارزه با سرطان/ مدیریت سرطان های زنانه

شاه کلید مبارزه با سرطان/ مدیریت سرطان های زنانه