مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 10:402023-11-06اجتماعي

سامانه بارشی همرفتی تا دوشنبه در هرمزگان فعال است


مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، با ذکراین نکته که سامانه بارشی همرفتی تا دوشنبه در هرمزگان فعال است، گفت: نکات ایمنی توسط کشاورزان، - ایسنا/هرمزگان مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، با ذکراین نکته که سامانه بارشی همرفتی تا دوشنبه در هرمزگان فعال است، گفت: نکات ایمنی توسط کشاورزان، دامداران، صیادان و صاحبان مزارع پرورش آبزیان برای کاهش خسارت احتمالی رعایت شود.

مهرداد حسن زاده صبح امروز درگفتگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به ورود یک سامانه بارشی به کشور و استان هرمزگان و صدور هشدارهای مرتبط هواشناسی، اظهار کرد: اداره کل هواشناسی استان هرمزگان پس از آنالیز و بررسی مدل ها و سامانه های هواشناسی، هشدار سطح نارنجی را شب گذشته صادر کرد.

وی با ذکر این نکته که بر اساس مدل های هواشناسی اوج فعالیت این سامانه تا روز دوشنبه خواهد بود، عنوان کرد: در این روز بارش های همرفتی در مناطق شرقی ومرکزی هرمزگان تقویت می شود که لزوم رعایت نکات ایمنی توسط مردم را دوچندان می کند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، با ذکراین نکته که تگرگ و رعد و برق دور از انتظار نیست، مطرح کرد: این سامانه بارشی شهرستان های بشاگرد، رودان، بوموسی ، بندرخمیر، بندرلنگه، جاسک، میناب، حاجی آباد و سیریک را تحت تاثیر قرار خواهد داد که در پی آن احتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه بارشی همرفتی تا دوشنبه در هرمزگان فعال است

سامانه بارشی همرفتی تا دوشنبه در هرمزگان فعال است