مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 14:352023-10-31سياسي

توقیف 2 شناور متجاوز خارجی در آب های سرزمینی آبادان


فرمانده مرزبانی خوزستان از شناسایی و توقیف دو فروند شناور صیادی متجاوز خارجی در آب های ساحلی کشورمان به همت دریابانان آبادان خبر داد.

- سردار لطفعلی پاکباز با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (8 آبان ماه) کارکنان ناوگروه شناور پایگاه دریابانی آبادان با هدف مبارزه با ورود و خروج هر گونه قاچاق و حراست و حفاظت از آب های سرزمینی کشورمان، با شناور سازمانی به عمق دریا و رودخانه مرزی اروندرود اعزام شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری مرزبانی استان خوزستان، وی افزود: برابر اخبار واصله مبنی بر تجاوز شناورهای کشورهای خارجی به آب های کشورمان و محدوده صیدگاه های ایرانی، یک تیم عملیاتی از ناوگروه شناوری آبادان به محل مورد نظر اعزام و دو فروند شناور صیادی متعلق به کشورهای همسایه با ادوات صیادی غیر مجاز که به آب های کشورمان تجاوز کرده و مشغول صید و صیادی بودند را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان با اشاره به دستگیری 9 متهم شامل ناخدا و ملوانان شناورهای توقیف شده که همگی تبعه خارجی بودند، بیان کرد: از شناورهای توقیف شده 3 هزار کیلوگرم ماهی و میگو که در آب های سرزمینی کشورمان صید شده بودند، کشف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 2 شناور متجاوز خارجی در آب های سرزمینی آبادان

توقیف 2 شناور متجاوز خارجی در آب های سرزمینی آبادان