مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 18:002023-10-24سياسي

هر ساله در بدو ورود، همه دانشجویان به وسیله کارنامه سلامت غربالگری می شوند


مدیرکل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: اولویت اول بررسی مسائل روانی دانشجویان، افکار و اقدام به رفتارهای خودآسیب رسان است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: اولویت اول بررسی مسائل روانی دانشجویان، افکار و اقدام به رفتارهای خودآسیب رسان است.

ابراهیم نعیمی امروز دوم آبان ماه در مراسم کلنگ زنی درمانگاه دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره)، با اشاره به مسئله روانی_اجتماعی که در مجموعه های دانشجویی وجود دارد، اظهار کرد: متاسفانه در حوزه رفتارهای پرخطر و آسیب های اجتماعی مشکلاتی داریم.

وی تصریح کرد: هرسال در بدو ورود، همه دانشجویان به وسیله کارنامه سلامت غربالگری می شوند و برای آن ها پرونده سلامت تشکیل می شود.

مدیرکل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: آبان ماه گذشته اولویت سوم کارنامه را تغییر دادیم و گزینه دارا بودن پرخاشگری و خشم را اضافه کردیم تا بتوانیم برای کاهش نظام مسائل دانشجویان و ایجاد آرامش، برنامه های متناسب را تنظیم و اجرا کنیم.

نعیمی اضافه کرد: دوره های کنترل خشم، سازگاری، تاب آوری، تنظیم هیجان و مهارت حل مسئله را دانشجویان باید بگذرانند تا عناصر سازنده و مطلوبی برای جامعه باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر ساله در بدو ورود، همه دانشجویان به وسیله کارنامه سلامت غربالگری می شوند

هر ساله در بدو ورود، همه دانشجویان به وسیله کارنامه سلامت غربالگری می شوند