مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 14:252023-10-30اقتصادي

در موسم الریاض چه می گذرد؟


جشنواره سرگرمی موسم الریاض از دیروز شروع شد و رییس اداره سرگرمی عمومی عربستان سعودی انتظار دارد که نسخه چهارم بین 10 تا 12 میلیون بازدیدکننده داشته باشد.

- یکی از مسابقات بسیار مهم و دیدنی موسم الریاض که عربستانی ها تدارک دیده اند، مبارزه مابین تایسون فیوری و فرانسیس نگانو بود که پیشتر رییس اداره سرگرمی عمومی عربستان سعودی (GEA) به خبرنگاران منتظر گفته بود که چهارمین دوره این رویداد بزرگترین دوره خواهد بود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتجارت نیوز، برای عربستان سعودی که باز هم به درآمدزایی از این طریق چشم امید دارد، چنین مبارزه ای دقیقاً همان چیزی بود که این کشور برای جذب 10 تا 12 میلیون بازدیدکننده از طریق برگزاری جشنواره سرگرمی سالانه خود در نظر گرفته است.

  اکنون در چهارمین سال خود، فصل 2023 ریاض با هدف ایجاد بیش از 200 هزار فرصت شغلی و توانمندسازی بیش از 2 هزار شرکت محلی و بین المللی برای ایجاد ممتازترین تجربیات سرگرمی در سراسر جهان برگزار شد.

  با رویداد های زنده و هیجان انگیز مناسب برای همه سنین و علایق، پیشتر پیش بینی شده بود که فصل 2023 ریاض میهمانان از سراسر جهان را با میزبانی از رویداد های مختلف جذب کند.

  ترکی الشیخ، رییس هیات مدیره اداره کل سرگرمی عربستان سعودی (GEA) در حاشیه مراسم مطبوعاتی مبارزه تایسون فیوری و فرانسیس نگانو، این مبارزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در موسم الریاض چه می گذرد؟

در موسم الریاض چه می گذرد؟