مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 17:352023-10-25سياسي

علاقه به فیزیک و قرار گرفتن در مسیر تألیف کتاب انرژی هسته ای


سید آرمین قلندری، جوان توانمند استان فارسی از شهرستان اقلید فردی بود که با تکیه بر علاقه و استعداد خود توانست کتابی با موضوع کلیات انرژی هسته ای تألیف کند و حالا نیز به فکر تألیف کتاب دوم خود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مطالعه و خواندن فعالیت با ارزشی است که موجب پیشرفت جامعه در زمینه های مختلف می شود، اما امروزه بسیاری از افراد این مهم را نادیده گرفته اند.

  کتاب منبع باارزشی از اطلاعات غنی بوده و خواندن کتاب موجب افزایش دانش و اطلاعات خواهد شد، یکی از مهم ترین جنبه های توسعه توانمندی های هر فرد کتاب خواندن است زیرا این کار باعث رشد و پیشرفت انسان می شود.

سید آرمین قلندری جوان توانمند استان فارسی از شهرستان اقلید که با تکیه بر علاقه و استعداد خود توانسته است کتابی با موضوع کلیات انرژی هسته ای تألیف کند و حالا نیز به فکر تألیف کتاب دوم خود است.

این جوان توانمند در گفت و گو با خبرگزاری فارس در ارتباط با تألیف کتاب خود با موضوع کلیات انرژی هسته ای گفت: تألیف این کتاب به دلیل این بود که ابتدا به این موضوع و فیزیک علاقه داشتم و از پایه های هشتم و نهم راهنمایی بود که در این رابطه مقاله هایی می خواندم و اخبار های بین الملی علم فیزیک را دنبال می کردم ، متوجه شدم که فیزیک آن فیزیک کلاسیکی که قبلا می خواندیم نیست و شاخه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علاقه به فیزیک و قرار گرفتن در مسیر تألیف کتاب انرژی هسته ای

علاقه به فیزیک و قرار گرفتن در مسیر تألیف کتاب انرژی هسته ای