مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 14:052023-11-21حوادث

دستگیری 3 دزد ماشین دودی شهر ری


در پی گشت زنی های هدفمند و نامحسوس تیم عملیات کلانتری 131شهرری، 29 آبان ماه امسال در محدوده خیابان فداییان اسلام به جنوب فردی را در حال بالا رفتن از حفاظ های قطار دودی و 2 نفر را داخل قطار مشاهده می کنند.

-   فرمانده انتظامی شهرستان ری (جنوب تهران) گفت: سه سارق که در حال سرقت ادوات ماشین دودی ری (قطار مسافربری قدیم) بودند دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، اولین قطار مسافری بین تهران و ری ماشین دودی نام داشت و متعلق به دوره قاجار بود که پس از 80 سال فعالیت سرانجام در سال 1341 در آخرین ایستگاه خود واقع در بوستان رازی متوقف شد.

سرهنگ محمد قاسم طرهانی روز سه شنبه در این خصوص اظهار داشت: در پی گشت زنی های هدفمند و نامحسوس تیم عملیات کلانتری 131شهرری، 29 آبان ماه امسال در محدوده خیابان فداییان اسلام به جنوب فردی را در حال بالا رفتن از حفاظ های قطار دودی و 2 نفر را داخل قطار مشاهده می کنند.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع ماموران سریعاً به محل اعزام و سارقان را درحال سرقت مشاهده می کنند که در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه سه سارق را دستگیر و در بازرسی از آنها ادوات سرقتی نیز کشف شد.

سرهنگ طرهانی اضافه کرد: پس از انتقال متهمان به مقر پلیس مشخص شد دارای سوابق متعدد سرقت هستند که پس از دعوت نماینده سازمان میراث فرهنگی و راه آهن و پایان تحقیقات اولیه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 3 دزد ماشین دودی شهر ری

دستگیری 3 دزد ماشین دودی شهر ری